Klachtenprocedure

Klachtenprocedure CCTV-business

CCTV-business behandelt uw pakket met de grootste zorg, van het inpakken tot het moment dat uw pakket bij u aankomt. Wij trachten deze procedure altijd zo adequaat en professioneel mogelijk uit te voeren en zo al onze klanten tevreden te maken. Wij vinden goede klantrelaties belangrijk en stellen alles in het werk om u met een goed product te verblijden.

Desondanks kan het voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cctv-business.nl. Leidt uw klacht niet tot een oplossing, dan is het mogelijk uw geschil aan te melden voor bemiddeling. Dit doet u bij Stichting Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de Europese Unie ook mogelijk klachten aan te melden bij het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform kunt u vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het ODR-platform van de Europese Unie.