levering

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Niets is zo vervelend als webshops die niet nakomen wat er is beloofd. CCTV-Business heeft de artikelen die op de website staan vermeld zelf in voorraad. Staat er bij een artikel 'op voorraad', dan kunt u er dus van uitgaan dat het artikel direct geleverd wordt. Geeft u uw bestelling voor 15.00 uur aan ons door, dan heeft u uw bestelling de volgende dag in huis. Is er een probleem waardoor CCTV-Business niet direct kan leveren, dan nemen wij uiteraard zo snel mogelijk contact met u op. 

Levering door PostNL

CCTV-Business bezorgt via PostNL. Alle bestellingen die voor 15.00 uur bij ons binnenkomen, worden direct behandeld en dezelfde dag aan PostNL overgedragen. U kunt op uw bestelformulier aangeven op welke dag en op welk dagdeel u de bestelling wenst te ontvangen. Zakelijke bestellingen worden niet op zaterdag en in de avond afgeleverd, tenzij u dit vermeld op uw bestelformulier. Wilt u uw bestelling liever via een andere vervoerder ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij passen dit graag voor u aan.

Verzendkosten in Nederland

Bij bestellingen boven de €50,- excl. btw. worden geen verzendkosten gerekend; de verzending is hiervoor gratis. Bij bestellingen onder de €50,- excl. btw berekenen wij een verzendbijdrage van €5,95,-.

Verzendkosten naar België en Duitsland

Bij bestellingen boven de €50,- excl. btw worden geen verzendkosten berekend. Bij bestellingen onder de €50,- excl. btw zijn de verzendkosten €5,95. 

Verzendkosten naar overige landen in Europa

Wilt u een bestelling plaatsen vanuit een ander land dan België of Duitsland, neem dan contact op met onze klantenservice voor een berekening van de verzendkosten. Indien u reeds een bestelling heeft geplaatst, wordt er contact met u opgenomen voor een narekening van het verzendtarief. 

Pakket niet geleverd of beschadigd

Heeft u uw bestelling nog niet ontvangen, terwijl de Track & Trace code aangeeft dat uw bestelling afgeleverd is? Neem dan contact op met de klantenservice. PostNL gaat zorgvuldig met de pakketten om. Indien u toch een beschadigd pakket krijgt aangeboden, dient de vervoerder hiervan een aantekening te maken. Is de inhoud van uw pakket niet volledig of beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice.